Alone Emo
zayıF kaLmk için öneriLer Ds

Ben forumun robot modaretörü olarak senin üye olmana yardımcı olacağım..Aksi takdirde siteden pek fazla yararlanamazsın...
''Kayıt ol'' butonuna basman ve bize 2 dakikanı ayırman senin yetkinforum yarısmasının 2. Aloneemo ailesine katılmanı sağlayacak...
Alone Emo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Alone Emo

Emo nedir-emo resimleri-emo avatarları-emo videoları-gothic nedir-gothic resimleri-gothic avatarları-gothic videoları-rock nedir-rock resimleri-rock avatarları-rock videoları-punk resimleri-punk avatarları-punk videoları ....!
 
AnasayfaAnasayfa  GİRİŞGİRİŞ  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 zayıF kaLmk için öneriLer

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
[+FLora+]
Prenses admin
Prenses admin
[+FLora+]

Kadın
Mesaj Sayısı : 73
Yaş : 25
Nerden : baLıkésir
İş/Hobiler : öqRenCi - Tv- mSn- müsiK Vs
Lakap : böörtLéniCé
Durum : zayıF kaLmk için öneriLer Dans10
Tarz : zayıF kaLmk için öneriLer Rock10
Paylaşım gücü :
zayıF kaLmk için öneriLer Left_bar_bleue100 / 100100 / 100zayıF kaLmk için öneriLer Right_bar_bleue

Puanlar : 130
Kayıt tarihi : 12/02/09

zayıF kaLmk için öneriLer Empty
MesajKonu: zayıF kaLmk için öneriLer   zayıF kaLmk için öneriLer Icon_minitimeSalı Mayıs 19, 2009 8:01 am

Zayıflamak için yaptığınız diyetlerin ardından tekrar kilo mu alıyorsunuz? Demek ki siz bir ömür boyu zayıf kalabilmenin sırlarını bilmiyorsunuz. Aşağıda yer alan 10 öneriyi zamanla yaşam biçiminiz haline getirin.

Uyurken zayıflayın

Uykuya yatmadan önce bir parça et, balık ya da tavuk (30 gr.) ve 1 limon (suyu da olabilir) yiyin. Hipofiz bezi, bu yiyeceklerden, yağ hücrelerini yok eden hormonlar üretiyor.

Çok sıvı için

Her zaman olduğu gibi diyet yaparken de, hergün 2 litre sıvı için. Su, maden suyu içebileceğiniz gibi bitki çayları da tüketin. Tabii ki şekersiz ya da tatlandırıcı ile.

Taze meyve yiyin

Hergün, diyetten sonra da, taze meyve ağırlıklı kahvaltı yapın. Hem kaloriden tasarruf yapar hem de güne zinde bir şekilde başlarsınız.

Yağ yok

Ne yerseniz yiyin, ama görünen yağları hep yok edin. Tabii ki tereyağı ve margarinden de vazgeçmelisiniz.

Şekerden vazgeçin

Diyetten sonra istediğinizi yemeye başlamayın. Açlığınızı haşlanmış ve taze sebze ile giderin.

Beyazları unutun

Beyaz unu ve şekeri unutun. Tahıl ürünleri midede daha uzun süre kalırken, daha da tok tutarlar.

Günde 4 öğün yiyin

Günde 4 öğün yemeği adet haline getirin. Buzdolabından uzak kalmaya özen gösterin. Bir parça biraz yoğurt derken kaloriler artar.

Günlük yemeğinizi planlayın

Günlük olarak yüzde 15 hayvansal protein, yüzde 15 bitkisel protein, yüzde 70 ise karbonhidrat tüketmelisiniz. ' .

Metabolizma

Hareket, metabolizmayı formda tutar. 2 günde bir yarım saat koşun, bisiklete binin ya da jimnastik salonunda 1 saat egzersiz yapın. Nabzınız 130'a çıkmalı!

Psikolojik etki

Göreceğiniz bir yere en şişman olduğunuz resminizi koyun. Böylece şişman olduğunuz günleri düşündükçe zayıflamak veya zayıf kalmak için daha istekli olabilirsiniz.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
zayıF kaLmk için öneriLer
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Alone Emo :: Sosyal :: Sağlık-
Buraya geçin: